Skip to main content

Blogg for jobbsøkere og arbeidsgivere

Blogg-kategorier

Skrevet av: Ola Haug Letrud, digital markedsfører Det har lenge vært mulig å målrette en stillingsannonse på Facebook ved bruk av detaljstyrt målretting. Denne praksisen har gjort det mulig for annonsører å diskriminere ved for eksempel stillingsannonsering. Nå har Facebook tatt grep. For å unngå diskriminering av sine brukere, har Facebook nå endret på hva slags muligheter man har for detaljert målretting for noen utvalgte...
Skrevet av: Ola Haug Letrud, digital markedsfører Stillingsteksten er klar, budsjettet er satt og utlysningen skal markedsføres. Hvilke kanaler skal du velge? Vi i Riksmedia as, som driver Kommunaljobb.no, har siden 2008 hatt som mål å tilby så kostnadseffektive produkter som mulig for våre kunder som søker nye medarbeidere.  I 2012 nådde Facebook 1 milliard brukere og var allerede mye brukt til annonsering av produkter....
Skrevet av: Ola Haug Letrud, digital markedsfører I jungelen av aktører i annonseringsbransjen, kan det være vanskelig å skille ut de useriøse aktørene fra de erfarne og  kompetente aktørene, hvis du ikke vet hva du skal se etter. Her har vi satt opp noen sjekkpunkt for at du skal kunne ta gode beslutninger ved annonsering av stillingsutlysninger: Statistikk: En seriøs aktør har alltid statistikk tilgjengelig ved...